Total Pageviews

Sunday, November 15, 2009

other site chapter: my friends wedding..


this month mmg rmi kwn2 aku kawen,bagusla..but!!what about me??dont ask me..my jodoh is still out there,and x smpi seru lg..heheh..bln lpas cik yah kawen..arini cik pooja kite pulak bakal menjadi suri buat suami nye..and next week kwn baik aku plak akn melangsungkan perkahwinan diorg..hanafi n fizura..congrats u guys..doa je la hadiah yg plg priceless yg bole aku bg..perkahwinan adelah subject yg plg indah skali bg setiap pasangan yg sekian lame nye bercinta or x penah bercinta(ni kes org dulu2 bnyk la)..dan juge impian setiap manusia di muka bumi ni..tp kene engat kahwin ni bkn main2,mesti diirngi dgn komitmen yg amat jitu skali..bkn untuk sehari dua,tp smpi bila2..if ade mslh get sit and disscuss, if get upset,get down n try to calm, semua nye bergantung pd dr sendiri..em ceramah la plak..haha..aku turut tumpang happy with their wedding..kdg x percaye pn ade gak..ye la dulu kt sekolah, blaja sesame,g camping sesame, tup2 depa da kawen..life's too short kan??owh btw, nti if korg da dpt anak suruh depa pggl aku dgn title uncle yus ok br glamor sket..papa yus pn ok gak hehe..so for all grooms and brides:congratulatios korg bakal melalui 1 alam yg lain plak pas ni..get ur self ready n bahagiakan partner korg dgn senyuman n selalu lah ungkapkan magic word hari2 ok ( I LOVE YOU) hehe malu plak..so wish u guys all da best,moge lahirkan zuriat yg soleh dan solehah n teraju la bahtera korg ngn saling bantu menbantu k coz this is what u want..n never pull it down ok..

No comments:

Post a Comment