Total Pageviews

Tuesday, November 17, 2009

fReinds..clOse fRiends..beSt fRiends..


life is brighter with friends..another chapter in ma life
hidup kt muke bumi Allah ni kene ade rmi kawan,for me friens is important subject to be write on my lifes chapter,friends is the matter to live life, friends are people who mirror who we are in real, friends is shine our happiness trough daily life,friends is everything..hehe aku mmg suke berkwn,lebih rmi kwn, lbh bnyk ragamnye, tp dlm bnyk kawan kene tahu yg mane boleh gembira bersama bile kite senang, and turut berduka bile kite bersedih juga kecewa..kepentingan berkwn ni mmg wujud zaman berzaman,dr situlah wujud nya kasih sayang antara kite sesame manusia..ak mmg x memilih dlm berkawan ni tp tu la kdg2 nk mencari yg betol2 menerima kite seadanya mmg payah!! start skolah rendah dulu ak ade bestfriend ak tp die gurl,hidayah namenye,dye mmg baik,suke tlg aku n ajar matematik coz ak x suke subjek tu..haha..masuk sekolah menengah lg rmi kwn yg aku jpe,tp yg aku close pejei dgn nafi..berakhir zaman sklh zmn kolej plak, this time around mmg lg rmi yg aku jpe, tp yg selalu bersama totd,sarel anak pak itin(haha),jihan, n wawa..diorg tu leyh dikategorikan close friends and best friends..diorg slalu bg semangat n nasihat kt aku.. 2009 aku meneruskan chapter hidup kt Unitar..rmi "friends" yg aku jpe,rmi gak close friends yg aku ade,and bestfriends pn rmi yg hadir dlm hidup aku..kehadiran diorg menambah ceria dlm hidup,pelangi kan rutin harian aku, mencorakkan kesinambungan perjalanan hidup aku..hani,elsza,rudy,yaya,nana,mila,dalila,mie,nazrin,ina,wawa,jannah,cuwie,cik ina,eena,teyra,farah..diorg ni seme adelah friends..close friends..and best friends aku..
sepinya liku ni if aku terjah sorg diri,lalu korg hulur tali kt aku..kuyup nye aku dibasahi hujan, korang payungi aku dgn payung pelangi,tawa aku diiringi dengan senyuman sinar tulus dari hati korang..sunyi nye hidup ini tanpa mendengari hilai gelak korg..sepanjang hidup ini korg semualah yg mewarnai helaian putih yg aku bawa bersama sepanajng hidup ini..walau apepun status @ title nye,yang pernah muncul,sedang muncul atau akan meniggalkan aku, still!!!sayang aku kt korg x kan penah luput dr benak qalbu aku..
thanks tuk hadir dlm hidup aku..
U GUYS ROCK!!!
(jgn gado2 lg, berbaik2 la yg mane ending x abes2 lg tu haha no offense huh!!)

No comments:

Post a Comment